ჟურნალის შესახებ
ზოგადი ინფორმაცია
გლობალიზაცია და ბიზნესი არის ორენოვანი სამეცნიერო პუბლიკაცია. ჟურნალი იბეჭდება 2016 წლიდან და წარმოადგენს ევროპის უნივერსიტეტის გლობალიზაციის ეკონომიკური და სოციალური პრობლემების კვლევითი ინსტიტუტის პერიოდულ გამოცემას, რომელიც რეიტინგულ, საერთაშორისო სამეცნიერო ბაზებშია ინდექსირებული.
ჟურნალის ძირითადი მიზნებია:
სამეცნიერო ინოვაციების ხელშეწყობა: ახალი იდეების, მეთოდოლოგიებისა და პროგრესის განვითარება. ჩვენ მუდმივად ვადევნებთ თვალყურს თანამედროვე ტექნოლოგიების ყველა სიახლეს და ვახდენთ მათ ინტეგრაციას ჟურნალის საქმიანობაში.
უახლესი კვლევების ხელმისაწვდომობა: მკითხველს ვთავაზობთ უფასო, მყისიერ და უწყვეტ წვდომას სტატიებზე, რათა ყველასთვის ხელმისაწვდომი გახდეს თანამედროვე სამეცნიერო შრომები.
ინტერდისციპლინური კვლევის მხარდაჭერა: ეკონომიკის, ბიზნესის, განათლების, ტურიზმის, ტექნოლოგიების, მმართველობისა და პოლიტიკური მეცნიერებების მრავალი დარგის დაკავშირება, რათა გადაწყდეს გლობალური პრობლემების მიმართ კომპლექსური საკითხები.
კვლევების გავრცელების უზრუნველყოფა: ვიღებთ პასუხისმგებლობას ფართო ასპარეზზე გავიტანოთ მეცნიერთა კვლევები, რათა მაქსიმალურად ხილვადი და ხელმისაწვდომი გავხადოთ ისინი მსოფლიო სამეცნიერო წრეებისათვის. ეს მნიშვნელოვანია როგორც აკადემიური მკვლევარებისთვის, ისე ინდუსტრიის პროფესიონალებისათვის, რომლების ხელს უწყობენ გლობალური ცოდნის მუდმივ განვითარებას.
ჟურნალი აქვეყნებს სტატიებს შემდეგი ძირითადი მიმართულებით:
- განათლება და ცოდნის ეკონომიკა თანამედროვე ტექნოლოგიური რევოლუციის პირობებში;
- გლობალიზაციის სოციალურ-ეკონომიკური განვითარების ტენდენციები;
- გლობალური სოციარულ-ეკონომიკური და ბიზნეს გარემოს კვლევა;
- საერთაშორისო პოლიტიკურ ეკონომიკური ურთიერთობები და საერთაშორისო უსაფრთხოება;
- ევროკავშირის ბიზნეს გარემოს თავისებურებების კვლევა;
- გლობალიზაციის პირობებში ბიზნესის ციფრული, ინფორმაციული, ტექნოლოგიური (მიკროელექტრონიკა, რობოტტექნიკა, ბიოტექნოლოგია და სხვ.) პრობლემატიკა;
- გლობალურ სივრცეში ბიზნესის მართვის (მენეჯმენტის, მარკეტინგის და გაყიდვების და სხვა) თეორიულ-მეთოდოლოგიური და პრაქტიკული საკითხები;
- ტურიზმის გლობალური პროცესების მიმდინარეობა და საქართველოში ტურიზმის განვითარების ტენდენციები;
- გლობალიზაციის პირობებში ფინანსების თეორიისა და პრაქტიკის აქტუალური საკითხები;
- საერთაშორისო ბიზნესის სამართლებრივი, ეთიკური და კულტურათაშორისი დაახლოების აქტუალუტი საკითხები;
- ეკონომიკური გლობალიზაციის თანმდევი შედეგები: მიგრაცია, დემოგრაფიული ცვლილებები და სხვა პრობლემატიკა;
- საერთაშორისო გარემოსდაცვითი და ცირკულარული ეკონომიკის აქტუალური საკითხები.
საავტორო უფლებები და ლიცენზია
საავტორო უფლებები დაცულია Creative Commons ბაზაში CC BY-SA 4.0 ლიცენზიით. მკითხველს შეუძლია მოქმედი კანონმდებლობის ფარგლებში, თავისუფლად გაეცნოს, ჩამოტვირთოს, ასლი გადაიღოს, გაავრცელოს, ამობეჭდოს, იკვლიოს და გამოიყენოს სტატიის სრული ტექსტი რეგისტრაციისა და გამომცემლის ან/და ავტორის წინასწარი ნებართვის მოთხოვნის გარეშე.
ავტორი ინარჩუნებს საავტორო უფლებას ნაშრომზე და ჟურნალს ანიჭებს პირველადი გამოქვეყნების შესაძლებლობას. სტატიას იმავდროულად ენიჭება Creative Commons-ის ლიცენზია Attribution-ShareAlike 4.0 International. აღნიშნული ლიცენზია იძლევა მისი შემდგომი გამოყენების უფლებას, ავტორისა და თავდაპირველი გამომცემლის მითითებით.
ავტორებს უფლება აქვთ გადაამუშავონ საკუთარი ნაშრომები, თუმცა მათ ევალებათ, აღნიშნული ჟურნალი მიუთითონ, როგორც პირველადი გამოცემის წყარო.
ენა
სტატიები ქვეყნდება ინგლისურ, ან ქართულ-ინგლისურ ენებზე. თითოეული სტატია გადის ტექსტის პროფესიონალური შესწორების პროცესს.
გამოქვეყნების ღირებულება
გლობალიზაცია და ბიზნესში სტატიის გამოქვეყნება, ისევე როგორც ტექსტის ტექნიკური და ლინგვისტური შესწორება არის უფასო.
ვადები
ჟურნალის ელექტრონული ვერსია გამოდის წელიწადში ორჯერ რეგულარულად:
ივნისში (ზაფხულის გამოცემა);
დეკემბერში (ზამთრის გამოცემა).