ჟურნალის შესახებ
საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო ჟურნალი გლობალიზაცია და ბიზნესი 2016 წელს დაარსდა. იგი ევროპის უნივერსიტეტის გლობალიზაციის ეკონომიკური და სოციალური პრობლემების კვლევითი ინსტიტუტის ინტერდისციპლინურ გამოცემას წარმოადგენს.
ჟურნალის მისიაა განავითაროს ეკონომიკის, ბიზნესის, განათლების, ტურიზმის, ტექნოლოგიების, მმართველობისა და პოლიტიკური მეცნიერებების აქტუალური საკითხები, შემოიტანოს კვლევაზე და
ღრმა ანალიზზე დაფუძნებული მსჯელობა და გააღრმაოს არსებული დისკუსია, ითანამშრომლოს ადგილობრივ და უცხოელ მეცნიერებთან, ხელი შეუწყოს ინტერნაციონალიზაციის პროცესს.
ჟურნალის ძირითადი მიზნებია:
სამეცნიერო ინოვაციების ხელშეწყობა: ახალი იდეების, მეთოდოლოგიებისა და პროგრესის განვითარება. ჩვენ მუდმივად ვადევნებთ თვალყურს თანამედროვე ტექნოლოგიების ყველა სიახლეს და ვახდენთ მათ ინტეგრაციას ჟურნალის საქმიანობაში.
უახლესი კვლევების ხელმისაწვდომობა: მკითხველს ვთავაზობთ უფასო, მყისიერ და უწყვეტ წვდომას სტატიებზე, რათა ყველასთვის ხელმისაწვდომი გახდეს თანამედროვე სამეცნიერო შრომები.
ინტერდისციპლინური კვლევის მხარდაჭერა: ეკონომიკის, ბიზნესის, განათლების, ტურიზმის, ტექნოლოგიების, მმართველობისა და პოლიტიკური მეცნიერებების მრავალი დარგის დაკავშირება, რათა გადაწყდეს გლობალური პრობლემების მიმართ კომპლექსური საკითხები.
კვლევების გავრცელების უზრუნველყოფა: ვიღებთ პასუხისმგებლობას ფართო ასპარეზზე გავიტანოთ მეცნიერთა კვლევები, რათა მაქსიმალურად ხილვადი და ხელმისაწვდომი გავხადოთ ისინი მსოფლიო სამეცნიერო წრეებისათვის. ეს მნიშვნელოვანია როგორც აკადემიური მკვლევარებისთვის, ისე ინდუსტრიის პროფესიონალებისათვის, რომლების ხელს უწყობენ გლობალური ცოდნის მუდმივ განვითარებას.
ჟურნალი აქვეყნებს სტატიებს შემდეგი ძირითადი მიმართულებით:
- განათლება და ცოდნის ეკონომიკა თანამედროვე ტექნოლოგიური რევოლუციის პირობებში;
- გლობალიზაციის სოციალურ-ეკონომიკური განვითარების ტენდენციები;
- გლობალური სოციარულ-ეკონომიკური და ბიზნეს გარემოს კვლევა;
- საერთაშორისო პოლიტიკურ ეკონომიკური ურთიერთობები და საერთაშორისო უსაფრთხოება;
- ევროკავშირის ბიზნეს გარემოს თავისებურებების კვლევა;
- გლობალიზაციის პირობებში ბიზნესის ციფრული, ინფორმაციული, ტექნოლოგიური (მიკროელექტრონიკა, რობოტტექნიკა, ბიოტექნოლოგია და სხვ.) პრობლემატიკა;
- გლობალურ სივრცეში ბიზნესის მართვის (მენეჯმენტის, მარკეტინგის და გაყიდვების და სხვა) თეორიულ-მეთოდოლოგიური და პრაქტიკული საკითხები;
- ტურიზმის გლობალური პროცესების მიმდინარეობა და მისი განვითარების ტენდენციები;
- გლობალიზაციის პირობებში ფინანსების თეორიისა და პრაქტიკის აქტუალური საკითხები;
- საერთაშორისო ბიზნესის სამართლებრივი, ეთიკური და კულტურათაშორისი დაახლოების აქტუალუტი საკითხები;
- ეკონომიკური გლობალიზაციის თანმდევი შედეგები: მიგრაცია, დემოგრაფიული ცვლილებები და სხვა პრობლემატიკა;
- საერთაშორისო გარემოსდაცვითი და ცირკულარული ეკონომიკის აქტუალური საკითხები.
E-ISSN: 2449-2612